جملات عاشقانه ی قشنگیه...

آزاد

آزاد

شــــــیشه چرا بخــــار نمیگیـــری؟؟؟؟!

نتـــرس.......

رفتــ ــــ ❤ـــ ـــ...!!

دیــــگر اسمـــش را رویتـــــ نمینویســم......

یادگاری من از تو
ببین ،


من هم مثل خیلی از عاشقا از تو یادگاری دارم....

ولی یادگاری من ازتو.....

سینه ای پر از درد است

اینجا اگر یک روز بخوابی....



قصـ ـه اصـ ـحاب کـ ـهف یـ ـک شـ ـوخیـ ـسـ ــت!!!

اینـ ــجا...یـ ـک روز کـ ـه بخــ ـوابــ ـی!!؟؟

هــ ـمه تــ ـو را از یــ ـاد میــ ـبرنـ ــد.

چدر خوبه..
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨـﺶ ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ...
ﻏـﺼـﻪ ﻧـﺨـﻮﺭﯼ ﻫـﺎ . . .

ﻣﻦ ﮐــ ـــﻨـــ ـــﺍﺭﺗـــــــ ـــــــــﻢ...

پسره...تو حق نداری که...




دختری که مسخره بازی درمیاری نیگات می کنه

و چشمهاش برق می زنه و زیر لب می گه عزیزم...!!

دختری که روسری بد رنگ رو که براش خریدی سر می کنه

و میاد به دیدنت...!!

دختری که وقتی قدم می زنید و یه پسر خوش تیپ تر می بینه،

خودش رو بیشتر می چسبونه بهت...!!

دختری که وقتی از همه شاکی هستی و داد می زنی ،

هیچی نمی گه، فقط آروم دستتو می گیره...!!


دختری که روز زن براش یه شاخه گل می خری ،

با به لبخند غمگین می گه مهم خودتی...!!

این دخترو حق نداری اذیت کنی...!

التماس
هر چه از دست میرود بگذار برود...


چیزی که به التماس آلوده باشد...

نمیخواهم...

هر چه باشد...

حتی

زندگی

طلا باش
طلا باش تا اگر روزگار آبت کرد روز به روز طرح های زیباتری از تو ساخته شود...

سنگ نباش تا اگر زمانه خردت کرد..تیپا خورده ی هر بی سر و پایی بشوی

سکوت
سکوت و دیگر هیچ نمیگویم ..

که این بزرگنرین اعتراض دل من است به تو..

سکوت را دوست دارم بخاطر ابهت بی پایانش

اشقت نشدم
عاشقت نشدم...

که صبح ها در خواب ساکت خانه ای بی پنجره...

بی در... مانده باشی

وتلفن.....

صدایم راپشت گوش انداخته باشد...

عاشقت نشدم...

که عصر ها دست خود را بگیری و ببری پارک

انقراض نسلت را رو تاب های خالی تکان بدهی

وفراموش کرده باشی چقدر میتوانستم مادر بچه های تو باشم...

عاشقت نشدم...

که دلتنگی شب هایم تنها گوشی همراهت را بی خواب کند...

درست در لحظه ای که خواب سنگینت

باید کمر تخت را شکسته باشد...

عاشقت نشدم.....

عاشقت نشدم که دوستت دارم هایم را

در شعری پنهان کنم

که باید از صافی هزار گلوی گرفته رد شود

وبعد...

تصور کنم ان را دیگری برای تو میخواند


نظرات شما عزیزان:

(sania (Raha
ساعت13:41---20 بهمن 1392
veb kheli khobi dariiiii
پاسخ:مرسی عسیسم


بردیا
ساعت18:59---10 بهمن 1392
سلام.وبت عالیه.خوشم اومد.
پاسخ:سلام. مرسی نظر لطفتونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,ساعت14:22توسط zeynab | |